۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۶۳۹۴۴۱
بیانیه مدیر حوزه علمیه استان سمنان؛

تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی| دعوت به خلق حماسه در ۲ اسفند

تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی| دعوت به خلق حماسه در ۲ اسفند
مدیر حوزه علمیه استان سمنان در بیانیه‌ای ضمن قدردانی از حضور ملت و دست اندرکاران راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، ازمردم برای خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات ۲ اسفندماه دعوت کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان با صدور بیانی‌های حضور گسترده مردم ولایتمدار این استان و جای جای کشور را در راهپیمایی باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شایسته قدردانی و معنادار دانست و با اشاره به انتخابات مهم پیش رو، خواستار اجتناب کاندیدا‌ها و هوارادرانشان از بداخلاقی‌های انتخاباتی و انتخاب اصلح با آرامش و دقت کامل شد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا هَدَیْنَاهُ السَّبِیلَ إِمَّا شَاکِراً وَإِمَّا کَفُوراً
سوره مبارکه انسان آیه ۳

حضور گسترده مردم غیور استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن حیات و پویایی انقلاب اسلامی ایران را در چهل و یکمین سالگرد پیروزی به رخ جهانیان کشید، حوزه علمیه استان سمنان از حضور معنا دار امت انقلابی خصوصا جوانان و نوجوانان که امانت‌دار این راه پر افتخار هستند و همچنین از مسئولین و دست اندرکاران برپایی باشکوه راهپیمایی 22 بهمن تشکر می‌نماید، انشاءالله دوم اسفند ماه سال جاری شاهد خلق حماسه‌ای دیگر خواهیم بود.

با توجه به اینکه در آستانه تبلیغات انتخاباتی هستیم ضمن تشکر از همه نامزد‌های انتخابات که آمادگی خود را برای به دوش گرفتن بار مسئولیت نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام نمودند، به همه آنان توصیه می‌نماییم که رقابت انتخاباتی را فرصتی برای معرفی توانمندی و برنامه‌های قابل اجرای خود بدانید. از این فرصت بخوبی استفاده کنید و از بد اخلاقی انتخاباتی خصوصا تخریب رقیب که نوعا وجه شرعی برای آن وجود ندارد اجتناب نمایید تا مردم بتوانند در آرامش کامل اصلح را انتخاب نمایند.

درپایان تذکر این نکته ضروری است که حوزه علمیه استان سمنان بر این اعتقاد است همه عزیزانی که شورای نگهبان صلاحیت آن‌ها را تائید نموده است شایستگی نمایندگی مردم شریف حوزه انتخابیه خود را دارند و تشخیص اصلح وظیفه امت بصیر و انقلابی است لذا از طرف حوزه علمیه استان سمنان هیچ نامزدی به عنوان مصداق اصلح معرفی نشده است.

امیدواریم با عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) شاهد انتخاباتی حماسی با حضوری حداکثری باشیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمدحسن رستمیان
مدیر حوزه علمیه استان سمنان/977/ت303/ب1
ارسال نظرات